0

Můj katalog

Tyto nemovitosti jste si vybral/a do svého katalogu. Budete-li mít zájem, můžete jednotlivé položky řadit dle potřeby, odebrat z katalogu nebo naopak přidat z dříve prohlížených položek. Stažení katalogu dokončíte stisknutím tlačítka „stáhnout můj katalog“.

Vybrané nemovitosti

Bytová jednotka projekt plocha karta nemovitosti transakce odebrat z katalogu

stáhnout katalog | stáhnout katalog / ceník

správa majetku

V rámci uživatelského komfortu nabízí společnost City Home, která patří do skupiny SATPO svým klientům online zpracování veškerých požadavků týkající se správy majetku. 

  • Pro vložení Vašeho požadavku se nejprve přihlaste prostřednictvím formuláře „Přihlášení“ na horní liště webu. Uživatelské jméno je Váš e-mail. Pokud neznáte své přihlašovací údaje, registrujte se nebo vyplňte formulář pro zaslání nového hesla
  • V klientské zóně je zobrazena sekce správy majetku, kde má klient možnost vložit jakýkoli požadavek do systému, který bude automaticky a v požadované lhůtě zpracován. Klikněte na ikonu "Nový požadavek", kde v dalším kroku můžete upřesnit Váš předmět požadavku. Po zadání uvidíte na této stránce komplexní přehled o stavu všech požadavků. Naší prioritou je rychlé a transparentní vyřízení k oboustranné spokojenosti. 
  • Prostřednictvím e-mailu, kterým se uživatel hlásí do klientské zóny, obdrží uživatel potvrzení o přijetí požadavku a bude průběžně informováni o průběhu vyřízení, ať už to bude termín místního šetření či akceptace/zamítnutí požadavku či informace o uzavření požadavku. 

Nahlásit požadavek lze nejen u jednotky, kdy požadavek může zadat nájemce v bytové jednotce, jeho zástupce nebo zaměstnanec naší společnosti, ale také u společných prostor, kdy požadavek může zadat správce domu, nájemce nebo zaměstnanec naší společnosti. Pro další informace nás kontaktujte e-mailem na: sprava@city-home.cz.
 

HAVARIJNÍ LINKA SPRÁVY OBJEKTU

Havarijní výjezdy jsou zpoplatněny dle platného ceníku Správce objektu, který je možný si vyžádat u Správy objektu nebo Výboru SVJ. Havarijní linka je určena pro naléhavé havarijní situace, které by bezprostředně ohrožovaly majetek a životy ostatních osob v objektu.
 

ZA HAVARIJNÍ SITUACE LZE POVAŽOVAT

  • voda: prasklá vodovodní stoupačka/potrubí, kde je vyžadováno uzavření hlavního ventilu (přívodu vody do objektu). Dočasně tak bude omezeno používání vody
  • elektrická energie: objektový výpadek elektrické energie, jiskření z elektorinstalace, elektrické zkraty
  • kanalizační potrubí: dojde-li k ucpání, rozpojení, zaplavení bytové jednotky z kanalizačního připojení
  • vytápění a ohřev: pokud došlo k prasknutí či rozpojení potrubí, otopných těles či regulačních armatur v bytové jednotce či společných prostorách
     

VEŘEJNÁ TELEFONNÍ ČÍSLA PRO HLÁŠENÍ PORUCH

  • elektrická energie PRE: 840 550 055 / EON: 800 225 577
  • plyn – poruchy Pražská Plynárenská: 1239
  • voda – poruchy 840 111 112 nebo 601 274 274
  • tísňová volání 112
  • záchranná služba 155
  • městská policie 156
  • státní policie 158
  • hasiči 150

Generování PDF